dinsdag 18 september 2012

operatie boris

volgende week dinsdag om 8.45 moet boris op de operatietafel verschijnen. sinds juni/juli heeft hij een bult op de rechterkant van zijn borstkast/schouderblad. dit leek eerst een reactie op een teek. later bleef hij even groot. dus vetbult. ding zit ook gewoon los. maar gister voelde ik eraan en nu is het mormel gegroeid. dus net na de dierenarts geweest. en ik laat het meteen helemaal weghalen. een biopt was ook een optie, maar boris is al zo snel gespannen en gestresst. en dus vroeg ik mag het ook meteen helemaal weg? toen zei zij: ik wilde optie 3 nog bespreken :mrgreen: een roesje, dan lokaal bij verdoven alles weghalen en opsturen naar utracht(?) en dit leek haar ook het beste plan. ik blijf erbij als hij de spuit met roesje krijgt en blijf ook om te zien of hij zich over gaat geven aan het roesje. anders moet hij onder volledige narcose.

3 opmerkingen:

  1. Arcil had een week of wat geleden iets soortgelijks. Achter links aan de zijkant, net voor zijn achterpoot. Zat ook los. Kon gelijk bij de dierenarts terecht. Ze heeft wel een biopt genomen. Keertje of 6 prikken. Arcil heeft wel een snoetje om gekregen. Na 10 dagen zouden we de uitslag krijgen. Dat zijn 10 lange dagen. Maar de bult werd ondertussen kleiner en was na een week bijna weg. Tien werd er gebeld dat ze niet met zekerheid konden zeggen wat het was. Hoe het met de bult was? Nou, die is bijna weg. Anders had ze opnieuw willen prikken. Gevraagd of het van een steek zou kunnen zijn. Dat kon, dat paste wel bij het beeld. Ik voel hem toch maar iedere dag helemaal na.
    In ieder geval sterkte met Boris, dat is best wel weer erg spannend. En we duimen ook mee.!!

    BeantwoordenVerwijderen