donderdag 12 april 2012

jacht boris

we hadden bij ons op het galgenveld

nou waar zal ik beginnen? de hondjes hadden weinig zin, eerst vooruitsturen. nou dat was bij allemaal in het tempo: kom ik er vandaag niet, dan morgen wel! maar al met al kreeg ik wel mijn dummy terug.

toen apport uit het water, en ja toen kwam de actie weer terug in de honden! we moesten allemaal weer moeite doen om zelf niet in het water te belanden ze kregen er lol in! boris haalde braaf de dummy's op.
joep en sjoerd kwamen nog even kijken. en toen hun weg waren wilde boris geen dummy meer halen. hij zwom naar de dummy, wees hem aan en kwam weer terug geen idee wat dit nou weer was...

hier na over het water, de anderen hadden moeite met een plek van afdaling naar water te vinden. (was steile kant, met op sommige plekken geen steile kant) boris kent er natuurlijk de weg. dus dat ging goed.
ook de dummy kwam mee terug.

tussendoor 8-je gelopen. boris deed dit voorbeeldig! netjes naast me, geen getrek geen eind achter mij. onderhet volgen werd er een dummy gegooid. boris keek erna met een blik, dus? moet ik daar iets mee????

alleen werd het toch wel echt donker, wij zagen erg weinig. het ging ineens heel hard!!! toen we terug liepen, heb ik maar gezegd boris zoek auto! hahahaha

jassen zijn weer droog en de konijntjes liggen naast de kachel te drogen. mijn schoonmoeder kwam net binnen, en waarmee verwelkomt boris haar? idd die loopt richting kamer en komt met de konijnendummy aan! he yak, boris wat heb je daar nou weer???? maar schhonmoeder heeft hem netjes aangepakt

volgende week bussloo

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen