donderdag 5 april 2012

jacht boris

zo nou dat mw mn les wel weer! hahahahahahha merkbaar dat we een vakantie hebben gehad!

starten maar weer met beginners?

we begonnen met een verloren zoek. nou boris heeft het hele bos bekeken, maar de dummys werden bekeken en verder maar weer! hahahaha. terwijl hij zoekend was kwma er een fietser langs. die heeft boris even weg gebracht man werd er niet warm of koud van dat scheelt. en hierna heb ik snel een dummy opgegooid die ik zag. maar ja die was niet van hem dus hij moest hem niet
ook ging hij nog even de andere kant het bos in, en heeft daar even uitgebreid gepoept....
zag dat 1 van de andere honden wel 1 van 'onze' dummy's had, dus die gevraagd die het bos in gegooid ja en die haalt hij wel op

hierna een verre vooruit, boris liet hier eens even zien hoe het moest!!!!! knappe vent!!!!!!!! en ook netjes zijn dummy. we hadden al lopend de dummy neergelegd en toen dus terug gestuurd.
hier moest natuurlijk wel een ererondje gelopen worden! die kop parmantig omhoog, van zie je wel IK kan het WEL!

hierna hond volgen, dummy in de hand, hond zit blijf, ik dummy weggooien en hond moest blijven zitten. ging ook goed. alleen weet ik mn dummy precies te gooien bij een al liggende drol. dus boris trok zn neus op en haalde de dummy niet. keek me aan zo van joehoe hij ligt hier maar die ga ik echt niet pakken!

ennog gewone markeer. en die ging ook goed hoor!

Ciska had al wat moeilijkere dingen in gedachten, maar we zijn toch maar even weer back to basic gegaan! hahaha

het waren 4 reuen, 2intact, monthy en 2 teefje van 10
-Siem, een flatcoat
-Mick een labrador
-sanne, DSK
-Monthy, munsterlander

we gaan nu maar even weer aan het oefenen. grappig in hengelo ging alles heel goed, nu weer nieuwe groep en dan ook nog zo'n hond bij die boris telkens wilde vertellen dat hij de baas wilde zijn. dus het ging allemaal wat minder
als ik zo terug lees ging het eigenlijk best goed....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen