zondag 12 februari 2012

galgenveld

vanmiddag even gewandeld met alledrie de mannen. de 1 luisterde beter dan de ander
het ging goed langs het water, er werd niet aan gedacht om het ijs op te gaan!
als je de 1 roept komt de ander ook, handig! halverwege nog een apportje gedaan. sjoerd liet even zien hoe perfect joep het deed joep kwam niet!!! liep eerst naar sjoerd toen terug richting mij, keek boris aan... sjoerd liep weg, maar dan moest joep eerst lang boris, onze fout... andere kant op en toen liep hij wel. maar liep weer naar boris toen sjoerd ging rennen, wilde hij wel maar bleef bij mij in de buurt. dus ben ik mee op gerend en toen ging hij naar sjoerd. joepje was even de weg kwijt.
Photobucket
Photobucket

hierna boris. die rent naar het apport. wijst hem mij aan, en ging toen op speur onderzoek (ach mocht sjoerd ook even lachen ) nou kom op: apport!!!! boris haalt apport en rent met apport en al door de bossen. was helemaal los geslagen. maar 10 extra rondjes. kreeg ik hem toch nog! mafketel...
hij moet wel beter izjn best gaan doen, want met cursus stromen we door naar andere groep. moet die toch wel beter zijn best doen

toen wilde ik natuurlijk een mooie foto van hun beide. jeetje hun dachten echt hoe verzin je het! blijf??? dat kennen we niet!
Photobucket
eentje beetje gelukt...

op een gegeven moment: sjoerd blijf er maar tussen zitten! sjoerd er tussen wil ik foto maken: denkt boris wat risselt daar onder de bramen????
Photobucket

ieh een alien!!!!
Photobucket

onderweg had boris van de konijnendummy het pootje afgehaald. ik zag hem niet zo snel weer. zelfde weg terug gelopen. en joep had een pluisje in zijn snufert. geen pluisje! maar dat pootje!!!! speurneus had hem wel gevonden!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen