dinsdag 24 januari 2012

joep stond voor...

zojuist rondje met joep. hij loopt los en duikt onder prikkeldraad door. (mag niet maar hij zag iets) hij besluipt het. staat voor, pootje in de lucht. tot het ding in de gaten krijgt dat er achter haar iets gaande is. het staat rechtovereind. draait zich om... en toen schrikt joepje zich het appelazeres! al zijn rugharen stonden rechtovereind! hahaha

het was zwart schimmel, 4 poten, lange staart, 2 hoog opstaande oren draagt een halster... onze buurt-shetlander! hahahahahahahahahahahahaha

nog een leuke toevoeging. het is hier overal beetje nat. dus plassen op de weg. op 1 stuk staat veel water op maisland en op weggetje staat het ook en grasland er naast. dus je moet hoe dan ook door het water. joep kijkt dan van hoe ga ik dit doen? ik wil geen natte poten!!!!!!! IEHHHHH, vrouwtje dragen????
en als hij er dan doorloopt bijna op z'n tenen!

ook van regen is hij niet zo gecharmeerd! hahahahahahaha

2 opmerkingen:

  1. hahahaha zie het al helemaal voor me hoe hij daar stond te kijken en dat de pony geweldig hahah en dat water hier probeert mijn ene hond er altijd over te springen maar soms gaat dat niet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldige jachthond, die Joep ! LOL

    En dan die plassen, hihi.
    Ik moet zeggen dat Izzy ook niet graag wandelen als het regent, maar door de plassen plenzen doet hij dan weer dolgraag :-)

    BeantwoordenVerwijderen