zondag 8 januari 2012

eerste les jachttraining joep



het zit er op les 1 van puppy jacht. wim vond het toch een erg mooi hondje
buurmeisje stond hier klokslag 8.15 op de stoep. sjoerd was wel lichtelijk nerveus ze waren natuurlijk veel te vroeg.
maar joep is (tot nu toe) een voorbeeldig leerling. ja, die ervaring had ik ook al bij intratuin met hem. tijdens les is hij 1 en al aandacht!!!!
wat hebben ze gedaan: aandachtsoefening, de zit, de af, volgen (linkerkant, dat is belangrijk voor mij- ik heb boris rechts moet ik dus even aan denken) het komen op de fluit.
eerst oefenen op de weide, maar dan gaat hij tuinman spelen. AL het gras moet er nl uit! dus toen zijn ze het bos maar in gegaan

en raad eens wat de aandachtsoefening is, ik keek naar de foto en dacht: die ziet er bekend uit! brokje onder de kin.... en aandacht vasthouden. ja dat is bij joep niet zo moeilijk met eten...

3 opmerkingen:

  1. Heb al gereageerd op het forum, maar vroeg me nog af: Hebben ze trouwens privé-les ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. boris is de enigste pup momenteel :) hahaha
    dus je kunt het priveles noemen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahaha ik lees nu dat ik heb getypt boris!!!! het is natuurlijk joep!

    BeantwoordenVerwijderen