dinsdag 13 december 2011

1,2,3 fazant!

we hebben dus maar weer eens het grote rondje erbij gepakt. hier heeft hij poos terug die fazant gevonden. nu weer de bosjes door niks. ik denk zal ik hem nog stukje los laten? ach hij luistert goed, ik gok er op. vlak bij een bankje gaat hij staan en blijft staan. ik moet zeker nog 30 mtr lopen, boris blijft stokstijf staan. ik zit me te bedenken hoe jullie allen dan zo snel bij je hond zijn... maar goed boris blijft al die tijd maar staan, tot ik naast hem ben. ik zeg ga maar, en hupsa 2 of 3 fazanten!!!!!! en nog mooier hij loopt er stukje achter aan, ik roep hij komt terug snuffelt nog even waar ze zaten en komt terug bij mij!!!!!!! toppertje he?
hierna moest hij aan de lijn ivm lopen langs de weg. hij zat aan de flex. we lopen een stuk, en hupsakee weer stokstijf naast de sloot. ik denk nog moet niet gekker worden, heb dr nog nooit 1 in de sloot gezien. en ik zag hem ook niet. maar boris was links om de boom en ik rechts om, ik zag het al. hij duikt de sloot in, herma op de snuffert. dus boris wacht, ik snel riem goede kant om de boom en zeg ga maar. ik zag niks, en hupsa weer een fazant!!!! en hij luisterde weer prima...

nou en nu ben ik trots op mn hondje!

3 opmerkingen:

  1. En terecht! Ik denk dat ik ook maar es met mijn Diesel daar bij jullie moet gaan wandelen.Heb hier nog niks anders gezien dan konijnen. In Markvelde heeft hij wel al eens een fazant opgestoten. Maar dat is al weer heel lang geleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap hondje Boris!! Volgend jaar eet vrouwtje vast fazant met kerst;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. flinke Boris ! je ziet dat hij goed getraind is Herma, top !

    BeantwoordenVerwijderen