woensdag 23 november 2011

zojuist de 9 weken enting gehaald. hij vind de dierenarts geweldig!!!! de weegschaal vind hij helemaal niks, ja met een brokje! weegt nu 6.7 kg. dus maar 3 ons gegroeit in gewicht. maar hij is langer geworden in de rug. stond vandaag tegen mij aan: die pootjes stonden al boven mij knie!!!! dus hij is over anders gegroeit. hij zag er goed uit, en lekker ondeugend/ondernemend en nieuwsgierig! ook is balletje nr 2 ingedaald. dat balletje werd omschreven als een traag indalende bal...
en toen moest hij mee winkelen. ja zieltje he? als man al mee moeten winkelen! bij de action mocht hij niet mee. dus ik buiten gewacht. mams ging de winkel in, dat vond hij niks!!! de kudde moet bij elkaar blijven. maar sta je daar even met je pup: wat een aanspraak heb je dan! de een komt knuffelen de ander even kletsen. nou hij heeft er heel wat mensenvriendjes bij. hij vind ook alles leuk. (heel anders dan boris! gelukkig ook) bij andere winkel mocht hij mee, stond klein kindje: mama lief hondje ikke aaien! joep: JA!!!!!!!!!!
loop je bij terstal loopt joep zo naar een mw toe, ja zegt ze (ik herkende haar niet) ik heb jou net ook al zo lekker geknuffeld he? man wat doet een pup toch met mensen! :grin:
toen mee de blokker in, ja kleine mochten mee/ grote niet. dus joep op de arm. liepen 2 dames en bij alles wat ze zagen: oh wat leuk/ oh wat schattig. en toen stonden ze naast mij... ja idd wat een liefje! ik heb er maar bij vermeld dat hij niet te koop was!
in de auto was hij k.o. thuis moest boris het weer ontgelden!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen