zondag 20 november 2011

op visite

vanmiddag zijn we bij mijn ouders op visite geweest. tilly weet niet altijd goed wat die met die kleine ondeugd aanmoet. maar het gaat wel goed samen.
op een gegeven moment ging mijn vader met sjoerd en de grote hondjes naar buiten. maar joep is ook alweer zo snel! dus tilly en boris rennen achter naar de wei en joep? die sjeest er achteraan. ik kon het niet zo snel zien, maar mn moeder zijn dat er heel komisch had uit gezien en dat die kleine heel hard kon rennen!
en toen 1(!) keer roepen en hij kwam! toen moest de auto even verzet en de honden waren zo druk aan het rennen, dat ik die even tot rust moet roepen. ik fluit 1 keer (!) en zo komt boris in 1 keer bij me! wel ja, wat een top dag vandaag! hahahaha alles en iedereen luisterd!!!
de rest van de middag vond tilly geen bal aan. boris lag eerst bij mij te slapen en later bij mn vader. en joep sliep ook... nou wat een idiote visite!
Afbeelding
de mand van tilly ingepikt
Afbeelding
sjoerd was met joep naar buiten en die 2 stonden al kwispelend te wachten voor de deur, 1 staart hoog en 1 staart laag
Afbeelding
tilly
Afbeelding
slaap....
Afbeelding
joep had de knollen ook al op
Afbeelding
toe nou spelen!!!!!!! nee, diepe zucht, zegt boris en slaapt verder...
Afbeelding
he bah, ook hier zit al geen beweging in!

1 opmerking:

  1. Arme, arme Tilly. Had zich natuurlijk verheugd op een gezellige visite met 2 speelkameraadjes. Wilden die 2 alleen maar snurken. :)

    BeantwoordenVerwijderen