woensdag 23 november 2011

hulp in de huishouding

vanmorgen heb ik eerst samen met joep een MDO uitgewerkt voor mijn werk. af en toe trachtte hij mee te typen, maar hoofdzakelijk bekeek hij de binnenkant van zijn oogleden.
vanmiddag moest ik toch echt wat aan de poets doen. en laat joep nou een uitstekende hulp te zijn! ons waterbed staat tegen de muur en daar zit dus een stukje loze ruimte. hier kun je bar slecht bij, maar joep dacht ik help een handje! hij is zo klein dat hij daar nog onderdoor kan! dus hupsaa daar kwamen plukken stof mee!
hierna de spiegel op de kast aan het poetsen, hier stonden heel wat neuzen op. joep is nogal ijdel dus staat er met regelmaat met zijn neus tegenaan. dus die vlekken moesten weg gepoetst. ik met de poetsdoek, wat doet joep? die staat te likken!
joep dacht daar hoort vast ook dweilen bij! weet je wat ik help even: hopsaa de waterbak om gegooit!
nou dit is toch een top hondje?

(hoe kwam joep erachter dat hij achter het bed paste: hij was zo verschrikkelijk lomp en onbenullig aan het spelen dat het hem on een gegeven moment toch te gek werd. en hij zocht een veilig onderkomen. dit was natuurlijk geweldig. boris uitdagen en dan verdwijnen onder het bed!!!!
het koeienvel-kleed was redelijk schoon, maar de heren hadden samen een botje gegeten. en dat gaat met geknoei gepaard!
spiegeltje poetsen bleef hij ook doen nadat ik de spiegel dus schoon had!
en die waterbak? ik was slaapkamer/badkamer aan het poetsen joep, NIET de keuken! en het water liep ook nog eens onder de bench....
er liepen ook nog eens 4 pootjes over mn net gedweilde vloer... en erna kwamen nog 4 grote...
dit was de schaduwkant van het poets verhaal)


morgen is kamer en keuken aan de beurt, ik ben benieuwd welke hulp ik ga krijgen!

1 opmerking: