vrijdag 11 november 2011

eerste nacht

Afbeelding

zo we zijn de nacht weer doorgekomen. op een kussen naast het bed aan de kant van sjoerd. wat inhield dat ik hem tegen uurtje of 3 hoorde trippelen richting mij. hij ging op mijn spijkerbroek liggen. tegen 400 drong het piepje niet door, maar het gekletter wel! hahahaha dat had ik ook niet zo snel afgekund. om 600 is hij bij op het hoofdkussen gaan liggen. hij beefde helemaal.
om 700 was hij klaar wakker, hij heeft mn kapsel bewerkt. (the next hair goerroe!) sjoerd heeft mee naar buiten genomen, meteen plasje poepje. hij valt aan op de voerbak. foei wat een honger! merk wel brokken: veel water drinken!
nu loopt hij door het huis: ik doe een deur open van de alkoof, kent hij nog niet. hup staat achter mij. even kijken. doe de kast los: hoppa even kijken! nieuwsgierig ding!!!! hij staat in de bench daagt boris uit. hangt in mn broekspijpen!sprngt tegen mijn knieen aan, boris komt kijken: huppa pootjes op boris zijn kop. boris ligt op zijn kussen gaat hij op onderzoek op boris toevallig ook tietjes heeft. en die boris die laat ALLES toe!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen