maandag 28 november 2011

botjes

ik had een botje voor joep, maar dat was formaat boris. dus ik dacht haal ik formaatje joep
dus zojuist gaf ik ze elk hun botje boris groote, joep de kleine. jullie raden het al...
boris bracht zijn bot naar de kamer en wilde die van joep hebben. maar ja dat mocht weer niet van mij. dus ik gaf hem zijn GROTE. toen ging hij met die grote bij joep liggen op het kussen. en toen hebben ze omgeruild! boris blij met de kleine en joep druk met de grote!!!
gekke beestjes...
Afbeelding
joep de grote
Afbeelding
boris de kleine
Afbeelding
er is er 1 goed in zielig kijken he?

en vanmorgen was ik het konijnenhok aan het verschonen, en ook joep is gek op konijnenkeutels... :smile: maar op een gegeven moment is het verdacht stil... dan vraag ik boris waar is joep? en dan zoekt hij hem op. maar hij keek achter het konijnenhok. ik zeg nee waar is joep? hij bleef staan. wat deed die malloot van een joep? was door het betongaas gekropen en zat daar achter bij de kippen, zit nog wel gaas tussen hoor. en dacht maar niet dat hij wilde komen! ik ben verder gegaan met de mededeling je kon er zelf inkomen dus kom er ook maar uit! en of meneer er rap weer uit was! dus ook hier staat nu een plaat . ach volgende week kan hij er al niet meer door. koppie paste nl nu net

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige verhalen. Je hebt in ieder geval wat te vertellen. Als ik dit allemaal zo lees begint het ook te kriebelen, maar ik houd me in. Ik geniet wel mee met jullie verhalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lig hier weer zo ongeveer dubbel om de streken van dat boeffie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Annelien van der Kamp2 december 2011 om 19:40

    Prachtig, zie het helemaal voor me :)

    BeantwoordenVerwijderen