donderdag 13 oktober 2011

wandelen hellendoorn

vanmiddag zijn wij wezen wandelen met bea en diesel en mirjan en micky. het was een tour om er te komen. ze moeten ook echt overal met de weg bezig zijn?!
ook mirjan had het boekje met de route bij zich dus liet ik hem in de auto. boris snauwde eerst wat naar micky en ook diesel en boris moesten even laten zien dat ze een man waren. maar eenmaal los geen probleem. micky was wel gewaagd aan boris. ook een volhoudertje. (lijkt wel een jonge variant...! maar dan zonder het wateraspect) ze luisterden alle drie erg goed en het ging ook super goed samen.
en het was er ook nog erg mooi wandelen.
het boekje was een beetje lastig te volgen. een grote boom met een jeneverbes struik???? zijn we nooit tegen gekomen. dus we hebben maar een beetje gewandeld.
de heren hebben grote schik gehad. boris deed de modderdance nog voor, maar had niet echt volgers...
bijna aan het eind van de route heeft bea een ongelukje gehad door mijn boris.... die achterna werd gezeten door micky... klap, boem, bea op de grond... auw!!!! ik hoop dat het heel erg meevalt!
Afbeelding
er wordt wat gesnuffeld toen ze los gingen
Afbeelding
Afbeelding
de modderdance. (hiervoor had hij er ook al in gelegen en poeltje die verder niemand zag/rook, maar boris wel natuurlijk)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
boris en micky
Afbeelding
nee ik sta niet stil voor een foto!
Afbeelding
heerlijk zo'n modderbad!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ps mirjan: mijn boekje heeft het nergens over een boom en jeneverbesstruik.... :grin: is misschien iets actueler? hahahaha

bea nogmaals sorry voor mijn hondje... :oops: :oops: :oops:

2 opmerkingen:

  1. leuk als de hondjes zo samen kunnen wandelen en spelen ! en dat vallen, tja , dat hoort er bij, niet ...? :-)))

    BeantwoordenVerwijderen