zondag 9 oktober 2011

les 2

nou daar gaan we les 2. boris viel met zijn neus in de boter, want het water was aan de beurt. ja, en hiervan kan ik zeggen appeltje eitje....
dus wij als eerste. boris met die man mee. boris blijft er een hekel aan houden om met voor hem (nog) onbekende mee te lopen staartje laag, maar wel minder tussen de benen. hoefde natuurlijk maar 1 keer te zeggen: kom maar! plons en daar was hij.
en toen kwam de rest. ik heb dan juist de grootste moeite om boris bij me te houden. hij is met alles rustiger, maar water!!!!! hij moet en zal en wil dan alle dummys ophalen. ik heb dus zere handen nu van de lijn... ja ik weet het is mooi om dit te oefenen met boris dat hij niet mag. boris zit, blijf. en wel 2 sec lukt dat!
nou de rest zwom toch meer moeite over en heel veel moeite. benke ging wel, skye dacht ja bah dat is nat, en ferro(?), ook een echte drent, dacht helemaal ja DOEI!!!!!
dus toen over, boris mocht het weer voordoen. voor ons is het leerpunt boris WACHTEN! hij staat helemaal te shaken als anderen aan de beurt zijn, want ik wil! nou ja, hoppa over dacht wel even wat doe ik hier ook alweer? oja dummy en toen zo weer terug!

Afbeelding

Afbeelding

anderen hadden echt moeite met het water ingaan, het zwemmen konden ze allemaal wel.
Ingrid ik heb foto's mag ik die plaatsen van jullie?

nog stukje volgen gedaan, maar dat is voor ons weer moeilijk en dus helemaal naast het water. wat een aantrekkingskracht heeft dat water op boris.
en nog even allemaal af en blijf. vorige keer dacht boris dat doe ik niet, maar vandaag ging heel goed. 1 keer op afstand af moeten zeggen en toen ging hij weer netjes af. bleef zelfs af toen sjoerd zei: gaat goed he boris? en hij bleef af... toppertje!

Afbeelding
boris, benke, ferro, skye

volgende week naar busloo wandelen met de hele bups.

2 opmerkingen:

  1. Super dat het goed gaat, en ach beter een beetje teveel drive, dan dat je het eruit moet trekken. Go Boris Go!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat goed va boris dat dat zo goed gaat water heeft hier ook wel een uitwerking op die 2 van mij haha

    BeantwoordenVerwijderen