zaterdag 22 oktober 2011

Fazant in de neus...

vrouwtje was vanmorgen toe aan een andere wandeling. op de heen weg zei ik nee tegen een duik (flauw he?) en de hele weg deed hij dit de hele weg netjes niet. toppertje! maar terugweg moesten we langs een nieuw bosje. boris zat al aan de lange flex lijn. ik zie 2 fazanten hennentjes lopen op 4 mtr afstand, boris nog niet. de hennetjes liepen al weg. in 1 keer ging er een lampje aan, boris rook ze waar ik hun de bosjes uit had zien komen. boris spoorde ze op ( heb er op gelet: met proppelor staart) en stond netjes voor (staat stil). EERSTE KEER BEWUST OP EEN FAZANT. bleef netjes staan. krijg nou wat dacht ik. 1 hen vloog weg en toen wilde hij gaan. maar ik zei kom, en hij liep verder mee! hier dacht ik nog een keer, krijg nou wat!
hierna was hij wel nog drukker met snuffelen, maar bleef goed luisteren. eindje verder weer langs water stoof hij achter een vogeltje aan: boris terug. en hij kwam terug :eeeek: en wederom over de sloot en niet er door! :eeeek: ik zei nog boris wil je nog pootje baden ga maar! en toen ging hij!
jeetje hij lijkt wel volwassen te worden! :grin:
en toen we thuis kwamen was er nog een verrassing: mn ouders waren er met tilly!

1 opmerking:

  1. soms laten ze je elke keer weer versteld staan hahah maar wel heel knap van hem

    BeantwoordenVerwijderen