maandag 17 oktober 2011

bezoek uit het hoge noorden

vanmiddag was ons huis de plek voor een pitstop. de plek voor een kop koffie (met appelflap uit de voor het eerst gebruikte nieuwe oven) , plaspauze en een happie eten.
en wel vera kwam ''even'' aan samen met torben (Gammel Dansk Honsehund, Deense staande hond). voor ik het wist waren ze er al! boris mee naar buiten en eerst even stukje gewandeld, ander gaat het niet goed... er werd even gesnauwd maar daarna was het over en duidelijk. maar jeetje wat een gekke hond! die deen!!!
we lopen even bij ons achter en die hond stuitert de wei en gaat rollen in een koeienvlaai! verse!!! ik dacht altijd dat ze ook wit met bruin waren, maar er zat toch echt op deze deen een rare groene waas... :lol: :lol: :lol:
torben vond mijn konijntjes ook erg leuk, mijn konijn vond torben ook erg leuk. (dit konijn overleeft in het wild nog geen 1 minuut!)
we hebben nog even mogen genieten van zeer mooie foto's!
maar hieronder een paar van boris en torben:

Afbeelding
ik wil spelen...
Afbeelding
echt ik ben maar een gekke adhd drent die wil spelen...
Afbeelding
toe nou...
Afbeelding
even snuffelen
Afbeelding
Afbeelding
ja, ik weet dat jij ouder en wijzer bent.... en ik zal me schikken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
torben had boris zijn kussen ingepikt! hahaha

het was erg gezellig! boris slaapt nu weer...

toevoeging, maar die gekke drent heeft hem wel aan het spelen gekregen! en als boris iets te lomp was werd er door torben duidelijk vermeld dat het nu te ver ging. en dan deed boris weer zachtjes...
was mooi om te zien die 2 samen!

5 opmerkingen:

  1. Op het forum wou ik dat niet schrijven maar is die Torben nou idd zo'n stuk kleiner dan Boris? Uit de verhalen en foto's van Vera had ik de indruk gekregen dat hij veel forser was.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahaha en denk je dat vera hier niet kijkt? maar idd het is al vaker geschreven hij is inderdaad klein van stuk maar breed in de borstkast. hoe omschrijft vera het zelf ook alweer? een pitbull in kachtkledij. door die enorme brede borstkast. maar wat een schat van een hond! en 1 die duidelijke regels aangeeft naar boris. duidelijke hondentaal! was erg leuk gister en gezellig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou staat er klachtkledij maar ik bedoel jachtkledij, hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O jeetje,wat erg ......niet! Kun je dat trouwens niet met "bewerken" veranderen? Op mijn blog kan ik zulke foutjes wel op die manier aanpassen.
    Mooi te horen trouwens eens van een ander te horen dat het zo'n schat van een hond is. Dat Vera dat zegt is natuurlijk logisch. Je vindt volgens mij allemaal dat jouw hond de mooiste en de liefste van de hele wereld is. Ik tenminste wel. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Bea ;-)

    Torben heeft een borstkas afmeting van ca 18 cm..dat is fors...hij is een ukkepuk met een schofthoogte van 57 cm. Hij is dus fors, maar ik zeg vaak: bulldog in jachthondverpakking. Dus Herma je zat bijna goed!

    Je zult Torben wel een xtje live zien, dan kun je goed het verschil in bouw zien.

    Herma,
    Top blog! Heel leuk hoe je dit bij houdt!

    Lfs van ons

    BeantwoordenVerwijderen