zondag 4 september 2011

weer wat nieuws

gisteravond zijn we weggeweest, van half 8 tot half 12. komen thuis net als anders. hondje naar buiten/binnen. hondje op kussen, koekje welterusten zeggen. liggen goed en wel in bed. begint met toch te janken en blaffen! krijg nou wat, ik zeg lijkt wel een pup!!! maar ja toch na 10 min eruit, dnek dit doet hij nooit zal wel moeten plassen/poepen. dus hup weer naar buiten, klein pasje en hij rent naar binnen, gaat bij de deur zitten en wel met me mee richting slaapkamer. nee boris, in de keuken, welterusten enz enz. ligt weer in bed en ja hoor, de weerwolf was er weer. hebben even genegeerd, maar hij hield niet op. keer boos geschreeuwd: BORIS! na paar na jankjes en hij hield zich stil.

nu zojuist ik ben al uit bed, sjoerd ligt er nog in (luilak he?) zit hij ook voor de slaapkamerdeur wat te piepen, nu genegeerd en hij hield op.

wat is dit nou weer????

4 opmerkingen:

  1. Hij probeert je wrschnlk gewoon uit. Zo van: nee heb je, ja kun je krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. of het onweer... las op het forum dat veel honden vannacht onrustig waren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij ons onweerde het inderdaad en Arcil heeft ons dan ook goed wakker gehouden. Vorige keer was ik naar beneden gegaan, maar dat maakte niet veel uit, dus nu hebben we hem maar laten gaan. Uiteindelijk weet ik niet wat er eerder ophield, Arcil of het onweer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. misschien inderdaad gewoon aan het uitproberen zou best kunnen maar onweer is inderdaad ook wel mogelijk
    het is in ieder geval wel erg lastig

    BeantwoordenVerwijderen