dinsdag 27 september 2011

waarom?

kijk boris mag van mij rustig de sloot in, maar waarom nou net die sloot vlak voordat we weer thuis zijn???!!! we hebben even een lekker eind gewandeld, wat uiteindelijk nog een extra rondje erbij werd.
toen we tussen de weides liepen keek hij zo'n 20 mtr voor de sloot achterom, ik zei niks dus hij zet de turbo en hoppa! PLONS de sloot in, ok als jij dat fijn vind...

Afbeelding
Afbeelding
hier wilde ik boris fotograveren, maar helaas hij was te snel. hij zit dus in die sloot
Afbeelding
daar is die weer!
Afbeelding
deze moddersloot viel nog mee...

toen bedacht ik mij we gaan de andere kant eens op. alleen moet hij dan tijdje aan de riem. de laatste km kan hij dan weer los, maar wat ik was vergeten daar is een nog veel grotere sloot! en hij was alweer schoon van die eerste sloot...

Afbeelding
sloot nr 2! het zat mn onder de buik. hij ging erin liggen!!!!

dus had ik bedacht nog maar een stuk verder te lopen kan hij nog even zich droog/schoonlopen! maar helaas deze drek was hardnekkig!!! toch nadien even afgespoeld

leuke bijkomstigheid:
wat ruik ik daar????
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
het was iets van een muis ofzo.bij die laatste foto liep hij richting het gaas en toen schoot er iets door het gras richting ons...

1 opmerking:

  1. Waarom? Nou da's nogal simpel niet? Omdat het een lekkere smeerpoets is met een flink stuk Drent er in. Hahaaaaaa!

    BeantwoordenVerwijderen