zondag 25 september 2011

heerdestrand

we hadden dus dat wandelboek gekregen. en daar stond een losloopgebied in in heerde. vriend van mijn vriendin komt daar vandaan. dus boek niet mee. auto geparkeerd. nee zegt hij aan de overkant daar moet het dan zijn want daar is het heerdestrand (gelukkig mocht hij daar ook los). maar goed daar waar we de auto hadden staan was het losloopgebied :grin: :grin: :grin: nu hebben we dus rond het meer gelopen. ach heeft boris ook van genoten. en dat was de enige hond die helemaal weer los ging. lijkt wel of hij nooit ergens komt!
eerste mensen die we tegen komen: vragende blik- heidewachtel? nee drent met DSL. ja ik dacht al wel erg groot! (hadden zelf een heidewachtel gehad) volgende: is dat een drent? ja gedeeltelijk. (hadden zelf een drent gehad nu een duitse herder) weer een ander: is dat een duitse staande? ja gedeeltelijk. (hadden zelf een ds gehad)

maar jeetje wat druk daar echt niet grappig meer, maar goed toch maar rondje gelopen. eerst de mensen/kinder massa voorbij.

Afbeelding
eerst het water in en dan lekker rollen in het gras

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
een pittbull of bull terrier pup. boris vond hem toppie! en die mensen zeiden dat hij zo lief was voor de pup! (eindje verder snauwde hij flink zo'n scotia duck retriever af, kon hem wel direct bij me roepen... eindje verder haalden we ze weer in en boris flikte het weer. alleen nu beide inhet water... ik niet zo blij! maar kon hem weer snel terug roepen)

Afbeelding
drukte!

Afbeelding
de herder van de mensen die eerder een drent hadden. maar er liepen heel wat herder. (bij toeval ook nog 2 ervan sita) en bulten labradors

Afbeelding
jaja, in dat drukke water zwommen dus eenden. boris bekeek ze hier even van dichtbij

het was dus een gezellige middag. alleen zijn we dus nu nog niet in het zwolsche bos geweest...

3 opmerkingen:

  1. Zwolsche bos of Heerdestrand .... maakt het uit...
    als je het maar naar je zin gehad hebt. :)
    O enneuh ...... werk ze morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh daar ben ik als kind vaak geweest
    tenminste.... woonde er natuurlijk niet in de buurt hé dus niet iedere week ;)

    Fantastische plek om met je hond te zijn
    Had alleen niet verwacht dat je hond daar los mocht laat staan zwemmen

    als ik denk aan vroeger hoe druk het altijd was daar (in mijn autistische kind-beleving, hoeft dus niet te kloppen)
    Lijkt me super daar met je hond lekker te wandelen, dollen, spelen en als samen een duik te nemen (als het weer dit toestaat natuurlijk)

    Jullie Boris is een echte zwemmer he?
    Ik geloof dat ik maar eens langs moet komen, kan hij mijn hondjes het eens leren... Bij Remy is het tot nu toe helaas tot die ene duik gebleven

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou sandra je bent van harte welkom!

    vanaf half sept tot april ofzo mogen de honden daar komen.

    BeantwoordenVerwijderen