zondag 4 september 2011

groot graffel: ik heb een opname voor jullie

ik zat van de week rustig alle ongelezen berichten weg te werken van het drentenforum en boris heeft een stukje eigensgedroogde strotje van een kip. ik zie dat ding meermaals door de lucht vliegen. ik zeg nog die leeft niet meer hoor! kun je zo opeten. en dat geouwehoer gaat zo even door. op een gegeven moment hoor ik iets wat ik nog nooit heb gehoord. oehoe!!!! met hele lange uithalen a la een wolf! en dat koppie erbij! ik schiet me toch in de lach, boris komt dol enthousiast met zn beer naar mij rennen. ik zeg nog waar heb jij last van? wordt boris gek??? beertje weg gegooit en ik ga weer zitten, hij zit weer in de kamer. en daar gaan we nog een keer!
is het volle maan? heb ik een weerwolf???

2 opmerkingen:

  1. Nou Herma, hier heb ik er eentje zitten die bij tijd en wijle ook heel fraai demonstreert dat hij oorspronkelijk van de wolven afstamt. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja daar hebben ze hier af en toe ook last van hahah vooral dat gek doen soms wordt je daar best gek van hahah naar het is ook wel weer erg lachen met de honden in huis he hahah

    BeantwoordenVerwijderen