donderdag 18 augustus 2011

wat plaatjes op het galgenveld

ook bij ons is er heide, en als ik door mijn knieen ga lijkt het nog een heel veld! haha
Afbeelding

Afbeelding
baasje hield de dummy vast en die zag boris... dus kom maar op!

Afbeelding
ah toe, blijf nou even zitten?! Nee, ik ruik wat en ik peer hem!

Afbeelding
nou dat geurtje was niks interessants hoor... daar ben ik weer. hangen in de bocht!

Afbeelding
ja, ik ga altijd in die drek liggen. maar nee nu lekker niet, nu heb je je fototoestel bij je!

Afbeelding
Lekker ROLLUH

Afbeelding
:verliefd:

Afbeelding
ja nog en keer DUMMY!!!

Afbeelding
wat liggen ze toch lekker knus

Afbeelding
KIEKEBOE!

het was een heerlijke wandeling. en het was drukkend warm (de onweer kwam toen we thuis waren) en hij luisterde alweer zo goed! en alle dummy's kwamen terug op een paar extra ere-rondjes na. trossen bananen zijn zo in 1 keer weg, voor hoelang???
alleen nu ik blij ben dat dummy's terug komen zou ik ook nog wel graag willen dat de dummy in mijn hand beland en niet op mn tenen. (voorheen kreeg ik hem niet terug, of hij legde hem op een aantal mtrs bij mij weg)

2 opmerkingen:

  1. wat een leuke foto's en wat een koppie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat afgeven gaat ook nog wel lukken. Er moet wat te wensen overblijven. Als ze alles gelijk goed doen is ook niet leuk. Toch???? En inderdaad, leuke foto's. Vooral die waar hij zo heerlijk wijdpoots op de grond geploft is. Prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen