dinsdag 7 juni 2011

is wat...

gisteravond ben ik aan het werk op het verpleegtehuis. tegen 20.45 wordt ik gebeld door mn moeder. sjoerd ligt op de eerste hulp! hij wilde bij zijn werk (praxis) over een ketting heen, die tussen 2 kassa's zit en is blijven haken. is dus gevallen. elleboog langs de kassa. nu is er een stukje bot in de elleboog eraf. en dit is gisteravond nog met een operatie nog weer aan elkaar gezet.
dus zo ben je in hengelo en zo zit je in het ziekenhuis in winterswijk. gisteravond later op de avond belde hij op dat de OK alweer klaar was. als alles goed gaat mag hij vandaag naar huis.
en dan moet hij een aantal weken met de hele arm in het gips lopen...

4 opmerkingen:

  1. Tjeempie, dat was schrikken! Het zou fijn zijn als hij idd vandaag weer naar huis mag. Met de arm in het gips lopen is natuurlijk geen pretje. Zeker niet met warm weer. Maar hopelijk herstelt hij snel. Hoe gaat dat nu met Boris? Heb jij zelf genoeg tijd om hem uit te laten en met hem te trainen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo,daar ben je klaar mee!
    Hopelijk herstelt hij snel en kan hij zijn arm daarna weer normaal gebruiken;het is een rotplek en een rotblessure.
    Wens hem maar beterschap van Kiki en mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou 1 meevaller: geen gips. maar tegenvaller: eerste 2weken mag hij niks doen. behalve vingers en pols bewegen en langzaam op geleidde van pijn de elleboog zelf.
    hij is inmiddels weer thuis heeft een poos geslapen en heeft nu weer praatjes.

    @ bea: boris doe ik toch alles al mee, behalve dus de kong gooien in het water. dat kan ik niet zover. en baasje nu ook wat minder. dus boris moet het nu doen met iets minder ver gegooide kong/dummy.
    maar nu komt het grasmaaien ook voor mijn rekening... en vast nog wel meer. bv helpen klussen...

    ik denk dat boris de eerste 2wkn niet tekort gaat komen, denk eerder dat hij verwend wordt! de hele dag iemand bij huis die met je gaat spelen omdat hij verder niks anders kan.

    maar het gekke: boris merkt dat er wat is. zit hem die hand af te likken / gaat meer op schoot liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou zeg, dat lijkt me geen pretje! Heel veel beterschap vanuit Villa Kakelbont!

    BeantwoordenVerwijderen