maandag 9 mei 2011

trampoline

Boris heeft heel zijn leven al gezeurd om een trampoline, maar helaas verder dan een zwembadje gaat vrouwtje niet. (en alle andere speeltjes die meneer heeft!)
dus boris dacht dan zoek ik er zelf wel 1! nou ik heb het geweten.
ik kom weer van een dagdienst, doodmoe want die avond daarvoor had ik een late dienst. dus ik lig op de bank nietsvermoedend... en 1, 2, hoppaaa!!!!! zo boven op mij!!!!! en dat gaat niet zachtjes nee dat gaat op zijn boris.
het gaf een paar erg leuke foto momenten! gelukkig lag het fototoestel op tafel en kon ik snel foto's maken.
baasje lag natuurlijk slap van het lachen, vrouwtje moest ook erg lachen om die gekke capriolen. maar het deed ook wel beetje zeer.... auw... ik heb er wel een paar blauwe plekken aan over gehouden!
ik heb al snel blauwe plekken, maar sinds ik een schoothond-drent heb. zijn mijn bovenbenen toch met grote regelmaat enigzins blauw.

video


wat zal ik met vrouwtje doen???


AHHHHH!!!! daar past wel een stukje van vrouwtje in...


nee hoor, ik ga lekker boven op haar zitten/liggen




of toch niet....

7 opmerkingen:

  1. luc, katia, jef, fien en kiet9 mei 2011 om 23:07

    Hey Boris,
    het duurde wel even maar ondertussen hebben wij jou blog ook ontdekt.
    Groetjes van Kiet en co.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ons baasje zegt na het bekijken van dat filmpje "onnozel manneke"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en dit koppie kan meneer altijd trekken als er iets is gebeurd wat niet mocht... echt zo van: is niet goed zo dan?
    dus tja, lukt het dan altijd om boos te worden zonder te lachen, hahahaha?
    het is ook zo'n lekkerding he?
    maar ja dat zijn ze allemaal he?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha geweldig leuke foto's en filmpje. (PS ik zie een brandende kachel??? is het zo koud geweest een paar km zuiderlijk? hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ brenda: ik zal eerlijk bekennen-> die foto is niet van die dag... maar van begin mei. en toen was het hier kil in huis. dus even de kachel aan ja...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hè, om te proberen dat koppie zo schuin mogelijk te krijgen. Staat zo lief. Mooi tegenwicht voor de foto's waar Boris kennelijk geen inspraak had in het wel of niet plaatsen. Leuke reportage. Daar heb je wel een paar blauwe plekken voor over.

    BeantwoordenVerwijderen