zondag 1 mei 2011

laatste vakantie dag

vanaf morgen heeft boris weer het rijk (jammer genoeg) weer voor hem alleen. onze vakantie zit er op. er moeten weer centjes verdiend worden. maar niet getreurd boris! woensdag is vrouwtje alweer vrij!!!! en maandag ben je ook al onder de pannen en dinsdag ben je niet lang allen: vrouwtje heeft late dienst! dus dat komt wel weer goed.

vandaag dus de laatste dag. vrouwtje moest vanmorgen nog even aan de poets en daarna had baasje bedacht dat we naar het rozendaalse veld gingen. er stonden niet zoveel auto's.



maar eigenlijk was het toch te warm voor zo'n wandeling. boris had de knollen op na de tijd. we hebben op de terugweg nog een ijsje gegeten. boris mee het terras op. en dat ging goed, zonder veel geblaf of bang worden voor alle 'vreemde' mensen. thuis mag hij het bakje uitlikken, leek ons daar niet zo'n goed idee...
komt er nog iemand naar ons toe: zo een echte drent? nou nee een kruising... echt waar? ja! (en hij had zelf ook altijd drenten gehad....)
en er lag ook nog een zielige golden retriever... hij moest af naast tafel, niks mis mee. maar hij moest helemaal plat en zodra hij zijn hoofd optilde van de grond werd er al gegromd!!!! sneu... zo'n gebroken hondenziel, al het eigen eruit...

4 opmerkingen:

  1. He da's jammer Boris!Maar weetje:als de bazen weer kunnen is het weer Boris-time en wie weet kun je Kiki dan eens ontmoeten.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey Herma,
    jammer dat de vakantie alweer voorbij is, maar aan de foto's te zien, hebben jullie toch een leuke tijd gehad :-)
    als het enigzins kan gaat Izzy ook overal mee naartoe, zelfs een terrasje doen én ijsje likken :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat je vakantie er weer op zit
    geniet nog maar even lekker van vandaag. Het is lekker weer! Kan Boris goed alleen zijn ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat alleen zijn is wisselend. stel ik ga werken en ik zeg dat geen probleem. even boodschappen geen probleem. maar als ik veel thuis ben geweest en sjoerd en ik gaan SAMEN weg, dan is meneertje boos. en sloopt hij papiertjes die hij kan vinden of laatst heeft hij gejoeld. dus meneer kan het wel, maar of hij het altijd wil... daarom laat ik hem het liefst zo min mogelijk alleen. bv bij extra werken doe ik liever een late dienst is hij korter alleen. en moet ik 4 dgn achter elkaar werken gaat hij een dag naar mijn ouders.

    BeantwoordenVerwijderen