dinsdag 12 april 2011

weekend

Afgelopen weekend hadden we storm. nee geen harde wind, maar onze logeerhond!
het was weer pret voor die beide. bij binnenkomst was boris zo blij en enthousiast dat hij beetje lomp was. dus storm verstuikte zijn enkel... oeps... tja boris, storm is ook wel bijna 6!
maar het gaat heel goed die 2. op een gegeven moment negeert storm dat adhd gedoe van boris en houdt boris er vanzelf mee op. maar soms riep vrouwtje: Boris en nou ophouden, dan werd er weer erg wild gespeeld! roept baasje terug: maar dat was storm die begon hoor! oeps, sorry...

zaterdagochtend hebben we gewandeld met cursus. boris was aan het begin van de wandeling mij kwijt en ik hem! ik moest even wennen aan het feit dat ik 2 honden in de gaten moest houden. ik was druk met storm, want die trekt zich niks van andere honden aan en gaat met de neus over de grond, dus ik was banger dat die me de verkeerde kant zou oplopen. maar boris was achter in de groep blijven hangen en ik was voorin. dus ik roepen en hij zoeken!!! dus ik fluit en ja daar kwam hij! hij is de hele weg bij mij in de buurt gebleven...
en bij het roepen van storm kwam hij wel, maar hij zocht z'n vrouwtje/baasje en als ik dan nogmaals riep kwam hij naar mij. oja, ik was met jou wandelen. ook alle kindjes werden besuffeld om te kijken of het niet toevallig mijn neefjes waren... maar helaas!
al wandelend daar gaat storm zijn eigen weg, snuffelt er wat van af. boris speelt met alles en iedereen. storm had wel de hele tijd een overgeile cavalier aan zijn been, danwel kont hangen. en storm? schud een keer met zijn been, zo van: wat dat is weet ik niet maar ga maar weg! maar dat cavaliertje had er zin in!!!


en het vervoer was ook nog wat: boris is gewent op de achterbank. en storm in de kofferbak. maar mijn panda heeft niet zo'n grote kofferbak. dus samen op de achterbank. boris springt er zo in, maar ja storm: die moest ik tillen!!! en toen al rijdend: storm heeft de hele weg door de achterruit gekeken, maar boris kon zijn draai niet vinden. ZIJN achterbank... terug weg ging beter. toen lagen ze kont aan kont.
















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen