dinsdag 19 april 2011

animal event

afgelopen zondag zijn we naar het animal event geweest in hilvarenbeek. was leuk, alleen ik had het mij groter voorgesteld. dus dat viel tegen. wel leuke om al die demonstraties te zien.
wij zijn niet zoals velen met tassen vol terug gekomen. proefpakketjes mag boris toch niet hebben... en veel nieuwe speeltjes hebben we ook niet gezien.
ik denk als we boris mee hadden genomen we nog meer aanspraak hadden gehad. maar boris hebben we maar thuis gelaten. het was er nog niet eens zo heel druk vond ik, qua honden en mensen. dus wat dat betreft had hij wel mee gekund. misschien volgend jaar???

bij thuiskomst was boris weg!!!!!!

mijn schoonouders hadden hem meegenomen en hij was aan het spelen met bonte. 1 keer roepen en hij kwam aangesneld! wat was hij blij! meneer had de hele tent smiddags bij elkaar gejoeld???? weer iets nieuws? komt door de verbouwing? hij hoort nu veel meer van wat er buiten gebeurd... maar eens even kijken welke kant dit opgaat.

4 opmerkingen:

  1. Storm, Shadow en Yara22 april 2011 om 01:43

    aha dan kan Boris een duo beginnen met Shadow.... die is ook heel goed in het zingen als hij allen wordt gelaten.....
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dan weet ik het: dan zetten we ze bij elkaar, probleem over!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lijkt mij een goed idee wat dacht je van DOGS IN CONCERT....OF DOG TOPPERS

    BeantwoordenVerwijderen
  4. maar... de toppers, zijn toch met 4? nu zijn ze nog maar met 2. wie komt er nog bij???

    BeantwoordenVerwijderen