dinsdag 26 april 2011

2e paasdag, busloo

om 1100 zijn we vanmorgen vertrokken en maar goed ook dat we vroeg waren, want vrouwtje kon nog weer een rondje naar huis: fototoestel lag nog mooi op het aanrecht!
maar om 12.00 waren we bij de kerk in busloo om te verzamelen. van hier uit in colonne naar busloo het watergat. maar we stonden natuurlijk met zijn allen op de verkeerde parkeerplaats. de bedoeling was parkeerplaats 3, direct achter de tentjes waar we de demo moesten geven. zodat we niet eerst langs het water moesten en door alle honden. maar ja.... dames achter het stuur...
dus we moesten eerst een stuk tegen de wandelstroom in lopen en langs het WATER!!!! dat ging op zich redelijk. de hondjes fokten zich al aardig op. en ik had grootte moeite om die 4-voter uit het water te houden (zo raar gezicht demo met waternatte hond) maar op een smal stukje passerden we het water zo dichtbij, tja... dat kon ook niet goed gaan. ik klets met mijn vriendin die ook kwam kijken en mijn schoenen zijn glad en de weg is modderig... jullie raden het al! boris het water in en vrouwtje op haar gat op de weg. wat moest ik lachen... gelukkig was er niemand met een fototoestel in de buurt!
de aandacht was wel erg moeilijk voor boris, allemaal speelvriendjes en ik moet luisteren!!! achter de tent aandacht geoefend en het ging warempel goed. maar in de ring.... tja, dat ging niet zo zeg maar. maar de 2e keer met de gentle leader van pip ging een stuk beter.
het was ook de eerste keer voor ons. en we waren niet de enige bij wie het stukje aandacht ontbrak...






christien met tucker

tussendoor hebben de anderen nog een stukje gelopen, wij zijn in de buurt van de schaduw gebleven en het water. boris heeft lekker geouwehoerd met alle andere honden daar. en telkens netjes kijken waar ik was.
alleen die gek van hond ging in het water poepen!!!!!! dus kon ik ook verder het water in om het op te ruimen. gelukkig was het warm weer en was mijn broek zo weer droog.





na de laatste demo, heeft boris nog een laatste duik voor die dag genomen. in de auto viel hij als blok in slaap. thuis heeft hij ook veel geslapen. ook vandaag moest hij nog bijtanken.

al met al een leuke maar vermoeiende dag (+ vrouwtje is verbrand)

1 opmerking: