maandag 28 februari 2011

Rally-O

afgelopen zondag was er in de manege in gorssel een officiele Rally-O wedstrijd. wij deden natuurlijk niet mee. ik zou boris bij het eerste kaartje al kwijt zijn:

Boris:
-he, er staan allemaal mensen te kijken.
-he, dat is leuk; papiertje in pvc buizen,
-en huh waarom loopt die vrouw achter ons aan?
-he wat? moet ik nu in 1 keer links naast lopen?
-enne waar is dat koekje die je nu dus NIET in je hand hebt?
-ik zag monthy toch net, waar id die nou?
-en ik zie allemaal hondjes die veeeeel leuker zijn dan mijn vrouwtje!!!!!
-en wat is vrouwtje toch gestresst...

dus snapt men dat ik niet mee heb gedaan? thuis en op les gaat het aardig goed, maar een wedstrijd is voor ons te hoog gegrepen. maar knap hoor Linda dat jij en Monthy hebben meegedaan!!! het filpmje zal ik er niet opzetten. dus ik houdt het bij 1 foto...
en natuurlijk ook de anderen van dogwise, maar daar heb ik geen foto van.
(foto's waren allemaal erg donker met 2 lichtjes erop, de ogen v.d. hond)


5 opmerkingen:

  1. haha, mag ik je harteljk danken dat je het filmpje niet geplaatst hebt :-)
    Ondertussen is mijn bloeddruk weer gedaald en is Monthy zijn oost-indische doofheid ook weer kwijt, maar voorlopig even geen rally-o wedstrijdjes meer voor ons...
    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kom op Herma,gewoon proberen de volgende keer. Tukker en ik wagen dan ook wel een gokje, Gaan we samen oké?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ok, maar:dan ga ik nu zo eerst de bordjes uitprinten... en dan laten lamineren. en dan gaan we 1 keer per week oefenen? zou dat lukken?
    maar ander idee: als jij bij ons komt werken--> beiden de hond mee en onder de pauzes oefenen in de tuin! hihi

    maar dan moeten we wel echt gaan oefenen. dan doe ik mee DEAL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben nu toch wel erg benieuwd naar dat filmpje. Maar ik stel me zo voor dat het een zelfde soort filmpje zou opleveren als Arcil en ik mee zouden doen.
    Vooral als ik iets over een bloeddruk lees.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je weet welke oefeningen of je kunt verwachten, daar train ik nu gewoon op. Elke dag een 20 min is al mooi. Ik wil wel elke week met je trainen, maar wanneer haha. Ok misschien als ik weer bij jullie werk, maken we een activiteit onder werktijd "trainen in de tuin" hebben de mensen ook mooi wat te zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen