zondag 20 februari 2011

pfff wat ben ik moe

vrijdag overdag is boris de hele dag naar tilly geweest. en daar heerlijk ravot. boris doet niks anders dan tilly uitdagen en tilly is zo gek en die trapt erin!
mn moeder dacht ga ik met de bal gooien, want dat vind boris toch niet interessant en tilly is sneller... nou ja, boris haalde dus nu wel de bal op. en gaf hem niet meer af! haha. ging ermee voor tilly staan en dan maar uitdagen dat tilly hem moest komen halen! haha maar voor een koekje laat ik hem wel los...!!!
savonds mee naar de verjaardag bij marrielle. daar heeft hij bijna hele avond geslapen. zelfs de chipjes maakten hem niet uit.

gisteren kwamen mijn neefjes die ik op moest passen en storm kwam ook mee. dus weer en dag met spelen. ze hadden elkaar lang niet gezien, dus er moest uitgebreid gespeeld worden.

savonds weer alleen maar geslapen. en ook nu zit er nog niet veel leven in boris....

boris blijft nog vieze ogen houden in de ochtend, het is niet meer groenig maar gewoon wit. en ook zijn linkerneus gat komt weer snot uit. dit was een paar dagen weg...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen