woensdag 19 januari 2011

de drent gaat los!!!

wat is er toch in godsnaam aan de hand?????
dat vroeg vrouwtje zich af vanmorgen!!!
meneer wil constant naar buiten. dus vrouwtje laarzen aan jas aan. dacht lange wandeling kun je uit razen. rondje over de boerenesweg. en dan lopen we hem eens andersom dan kan hij eerder los. dus eerste stuk los. hij stuitert over weg en door de sloot.
boris weer aan de riem gedaan toen we langs de paardenboer kwamen... want daar is het achter huis wel erg leuk.
tja ik ken boris ook wel een beetje...
hierna weer los. en hij sprint weg! nou daar gaat'ie dacht ik. zo de wei in onder de draad door. rondje door de wei. boer stond op de kuilvoer en ziet die gek van mij langs denderen...
schaam me dood.
ik roep en fluit en hij kwam met grote bocht weer terug. waar deze actie nou weer op sloeg???? maar hij moest daarna aan de riem. hij trok me dan toch in zn tuig. jeetje mina.
toen we weer tussen de weilanden waren weer los. en daar vloog hij heen de neus achterna. staart draaide als propeller overuren. maar hier kon het. en kwam ook bij roepen netjes terug.

maar als je denkt dat hij rustiger was na dik uur lopen???
nou nee, wel een stuk viezer!!!

krijgen we het voorjaar in de bol???

2 opmerkingen:

  1. Nou, niet alleen honden hebben het voorjaar in de bol. Ik ook, ben vanmorgen lekker in de tuin bezig geweest. Mijn vingers waren stijf van de kou, zo warm was het toch nog niet. En vanmiddag vertrokken we onder een heerlijk zonnetje, maar waar die bui zich nou had verstopt. Die was er ineens. En koud dat die regen was, Arcil keek me ook eens aan "moet dat nou?"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsja,je hebt een flinke scheut Drentenbloed of niet...........
    Ik heb vandaag het eerste onkruid alweer gespot.

    BeantwoordenVerwijderen