zondag 12 december 2010

eerste keer.

Dit jaar ziet boris voor het eerst een kerstboom in de kamer. vorig jaar was boris nog erg, tja hoe zeggen we dat netjes... lomp en druk in huis. dus vrouwtje besloot dit jaar geen kerstboom. aangezien die dan in de hoek van de kamer zou komen. en die hoek zit nou net in het racecircuit. dus bij intratuin naar een andere oplossing gezocht en dat werd toen een soort kroonluchter waar alle ballen aan linten aan komen te hangen en zo weer aan het plafond hangt. dus dan is er geen mogelijkheid tot kapotte kerstballen.

dit jaar is die nog mooier! nu zit er om het ijzer zelf een mooie slinger,
zodat je het ijzer niet meer ziet.

maar nu wilden we toch eigenlijk wel een kerstboom. baasje wilde meteen een grote kerstboom, maar dat wilde ik weer niet. want ik wilde die kroonluchter weer ophangen. dus tja wat doen we dan: een kleine kerstboom. en deze op een tafeltje!
eergisteren heb ik de kerstboom opgetuigd. boris toonde totaal geen interesse in die hele boom. hij ging naast mij liggen op de grond. ook tot nu toe totaal geen interesse voor die hele boom!!!




dus volgend jaar kan de boom evt groot

2 opmerkingen:

  1. Ik zou nu alsnog een grotere boom halen, bij deze heb je een loep nodig haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ja zeg! hij staat op een tafeltje he? dus komt nu hoger op!!!
    whahaha

    BeantwoordenVerwijderen