vrijdag 5 november 2010

waarvoor dient de jachtknobbel?

Vanmorgen was vrouwtje met mij aan het ouwehoeren. en tja dat loopt dan nog wel eens uit de hand... en wat krijg je dan? ja net kleine kinderen huilpartijen!!!

vrouwtje had mij omarmd en ik was een beetje lomp en onbenullig en ik deed mn hoofd met een ruk omhoog... en toen...: met die harde jachtknobbel keihard tegen vrouwtjes lip/tanden. vrouwtje heeft 2 tanden door de lip!!! en had vanmiddag een dikke lip, alla die voetballer Reiziger!
vrouwtje heeft even flink gevloekt, wat doet dat zeer zeg! en toen boris weer aangehaald, want die schrok zich ook een hoedje dat vrouwtje in een keer zo boos werd!

maar lip is nu alweer aardig in normale proporties... hahaha

maar als antwoord op de titel, hij zal vast niet daarvoor dienen!

ps: er zijn geen foto's! te gĂȘnant voor vrouwtje...

3 opmerkingen:

  1. Die jacht knobbel is ervoor om je tegenstander KO te slaan als je er met je bekof poten niet bij kunt, Boris deed een perfect uitgevoerde demo van "hoe je jachtknobbel in een gevecht te gebruiken"
    (beterschap hoor)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil dan ook een jachtknobbel!!!
    haha. nou hij functioneert idd prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pijnlijk confrontatie daar en daar helpt geen "rouge" om dat te camoufleren.

    BeantwoordenVerwijderen