zondag 17 oktober 2010

ik peer hem!!!

Boris is vrijdagavond weggelopen. terwijl ik de schuurdeur op slot deed, hoorde ik hem gewoon in de tuin. op een gegeven moment hoorde ik niks meer. ik roepen geen reactie. zaklamp opgehaald zag geen boris. zaklamp ook nog zo goed als leeg!!! ja hoor dat is dan altijd zo!!! ik roepen en roepen richting de weg gelopen geen hond, wel een auto!!!
waarschijnlijk door de heg heen, beukenheg laat nu blad vallen. ik bedoel gedeeltelijk dan en wordt bruin, maar nu kun je er door kijken...
ik weer naar huis kijken of hij toch niet gewoon binnen was, nee dus. ik de kom-fluit gepakt en andere zaklamp. ik buiten fluiten en daar kwam hij aangerend. heel onschuldig! niet boos geworden, maar allang blij dat hij terug was. pff vrouwtje raakte toch lichtelijk in paniek. ze is een koele kikker, maar wat boris betreft! kom niet aan mijn boris!
gisteravond moest ik werken, sjoerd gezegd niet boris alleen naar buiten doe hem dan aan de riem! maar niet aan de riem gedaan dus. hij liep zo door de heg richting de kerk! dus is hem weer gepeerd!!!
gisteravond dus ipv tuin, maar rondje gelopen. na het rondje gekeken waar boris dat zo graag heen wil lopen. nou het was dus verder geesteren in. hij loopt alleen met de neus over de grond. dus hij ruikt iets erg sterks!!!
loops teefje? komt het doordat zijn neus is 'aangezet' met jachttraining???

1 opmerking:

  1. Zo, zo Boris op vrijersvoeten???
    Ik kan me voorstellen dat je behoorlijk in paniek raakt, ik moet er ook niet aan denken. Niet van die vrijersvoeten hoor (alhoewel?) maar van het er van tussen gaan.
    Wij hebben ook hele stukken beukenhaag (wat ik overigens ondingen vind)en daar zit aan de onderkant vrijwel overal 60 cm hoog gaas en dan nog ben ik zo af en toe bang dat Arcil er in zijn enthousiasme toch nog doorheen komt. Aan de voorkant zijn we nu ook bezig de tuin af te zetten, maar daar komt 80 cm hoog gaas voor de haag en voor de coniferen (die nog moeten komen). Want aan de voorkant gebeurt van alles wat interessant is voor hondjes, auto's, honden, kinderen enz. En dan nog hou ik waarschijnlijk mijn hart vast. Ja, het is heerlijk rustgevend en goed voor je bloeddruk zo'n dondersteen in huis!?!?!

    BeantwoordenVerwijderen