dinsdag 5 oktober 2010

ik ga zelf wel opzoek

Terwijl vrouwtje de foto's op de computer zet en de site bijwerkt, dacht boris: ik ga zelf wel opzoek! de deksel stond een klein stukje open... neus eronder deksel eraf en ik ga op zoek naar een speeltje die ik al een tijdje niet meer heb gezien! eerst ging hij ervandoor met een bot maar kwam deze weer terug brengen IN de kist en nam een ander botje mee waar je gedroogd vlees aan kan doen, tja geef hem eens ongelijk. dus heeft vrouwtje er ook maar wat aangedaan.

ik wilde een filmpje invoegen, maar de computer staakt... dus volgt maar wel een foto:




Ps: het fototoestel is weer heel en terug! dus nu volgen en weer meer foto's!

1 opmerking:

  1. Ha leuk, foto's. Ik miste ze al een beetje. Wat knap van Boris, een speeltje terugbrengen. Dat zie ik hier niet gebeuren, tenzij er een of andere beloning tegenover staat.

    BeantwoordenVerwijderen