donderdag 23 september 2010

frustraties!!!

gisteravond weer bij de jachtcursus ingestroomd... pfff, dachten dat boris weer rustiger was. pfff, vrouwtje was doodop na de les. wat was boris weer druk, wel de dummy ophalen maar de verkeerde, wel de dummy ophalen maar dan wel terugkomen maar vlak voor vrouwtje hem weer peren! en als klap op de vuurpijl: hij heeft een goldie op de rug gelegd en ging flink tekeer!
maar de blijf oefening gaat top! hahaha
het was een zeer frustrerende en vermoeiende les voor vrouwtje! en voor boris waarschijnlijk ook, hij sliep al in de auto...
en nog frustrerende: je bent weer thuis en hij luistert perfect!
HELLUP!!!

3 opmerkingen:

  1. Ik voel met je mee. Net weer een "gewone" wandeling achter de rug. Arcil moet afleren te trekken en leren te volgen. Dat kost tijdens een les al moeite genoeg. Ik krijg het niet voor elkaar dat hij aandacht voor mij heeft, zelfs een kiezelsteentje wint het van mij. Als ik thuiskom staat het zweet op mijn rug. De les doen we niet iedere week, dat loopt anders aardig in de papieren. Het is vooral veel oefenen. Volgende week willen we weer een les gaan doen. Succes met Boris, eens zal het lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adem in,adem uit............hij is nu eenmaal voor een heel groot deel Drent.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als hij de blijf goed beheerst, ga je nu de BLIJF AF aanleren haha. Leuk he een hond ;)

    BeantwoordenVerwijderen