zaterdag 14 augustus 2010

FURminator®

De FURminator® is de uitvinding van het jaar! (www.furminator.com) ik had er door andere hondeneigenaren al van gehoord, maar ik geloofde het niet zo. tot ik ook op het drentenforum kon en ze daar ook positief nieuws hadden over deze wonder kam. bij zooplus.nl heb ik er 1 besteld! het is een dure kan maar hij helpt echt!!! de FURminator kamt ook de ondervacht weg. je mag de kam ook alleen gebruiken als de hond in de rui is en niet te vaak. anders stimuleer je juist de haargroei.
De eerste keer dat ik Boris kamde kon ik er een chineese naakthond mee aankleden, wat een haar!!! maar daarna haart hij ook bijna niet. gewoon normaal. na een hele tijd haarde Boris weer erg. dus weer kam tevoorschijn gehaald en wederom heb ik nu niet veel haar rondslingeren in huis! boris vond deze kam ook prettiger dan de gewone kam

dus qua haren hoef ik nu niet zo vaak te stofzuigen... nu nog een uitvinding voor al dat zand! hahaha


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen